کرمانشاه نایب قهرمان رقابت‌های بوکس کشور شد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

تیم کرمانشاه در این دوره از رقابت‌ها با کسب 17 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم توابع تهران با 29 امتیاز در جایگاه اول و تیم گیلان با 17 امتیاز به دلیل کسب یک مدال نقره توسط کرمانشاه به مقام سوم دست یافت.

رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه در حاشیه فینال این رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: پوریا امیری در سنگین وزن مدال طلا و سامان محرابی مدال نقره را برای تیم کرمانشاه کسب کردند.

داریوش سلطانی با اشاره به حضور 300 بوکسور از سراسر کشور در این مسابقات، بیان داشت: این رقابت‌ها به دلیل حضور قهرمانان این رشته بالا بود و بوکسورهای کرمانشاهی نیز خوب کار کردند.

وی با تصریح اینکه بسیاری از استان‌ها اگر مقامی آوردند، به‌دلیل حضور بوکسورهای کرمانشاهی در تیم‌های آنان بود، گفت: سجاد نجفی که از توابع تهران طلا گرفت کرمانشاهی است و در تیم توابع تهران نیز بوکسورهای کرمانشاهی برای این تیم مشت زدند.

رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه هدف از میزبانی استان کرمانشاه در برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور را معرفی این رشته ورزشی و ورزشکاران جوان با استعداد کرمانشاهی عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور از تاریخ 20 الی 25 شهریور ماه سال‌جاری در سالن ورزشی امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com